Wednesday, January 5, 2011

Agen Diperlukan

Agen diperlukan utk menjual SOFTnet Cheque Management. Apabila anda menjadi agen, anda akan dibekalkan dgn 'marketing kits' yang antaranya adalah kursus dan sijil, brochure, sample cheque, pendrive, dan t-shirt. Untuk menjadi agen anda perlu membayar yuran yg murah sebanyak RM175.00.

Pada tahap ini anda adalah bronze agen di mana anda mendapat harga RM 559.00 utk setiap unit SOFTnet cheque management daripada syarikat kami. Apabila anda berhasil menjual kepada pelanggan (RM799.00), anda akan mendapat keuntungan sebanyak RM 240.00.

Anda boleh tingkatkan keuntungan utk setiap unit terjual kepada RM 300.00, apabila anda tingkatkan status agen anda ke Silver agen. Utk menjadi Silver agen anda perlu menjual 3 unit SOFTnet cheque management, ataupun anda membeli satu unit pada harga RM 780.00 untuk kegunaan sendiri.

Tingkatkan lagi margin kepada RM 370.00 apabila anda menjadi Gold agen. Utk menjadi Gold agen, anda perlu menjual 5 unit SOFTnet cheque setelah anda menjadi Silver agen.

Pada tahap Gold agen, anda boleh tingkatkan lagi margin kepada RM 450.00 setiap unit terjual apabila anda berapa pada tahap Platinum agen. Untuk meningkat ke tahap Platinum anda perlu menjual sebanyak 10 unit SOFTnet Cheque pada harge Gold.

No comments: